ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ


ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ!
Για όλες τις επιστροφές προϊόντων είναι απαραίτητο, τα προϊόντα να είναι στην αρχική τους κατάσταση, αχρησιμοποίητα και να επιστραφούν σε διάστημα εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας.
Εάν θέλετε να αντικαταστήσετε το προϊόν με το ίδιο προϊόν σε άλλο νούμερο ή με κάποιο άλλο σχέδιο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να επιβεβαιώσουμε ότι υπάρχει διαθέσιμο.
Στην περίπτωση της αλλαγής-επιστροφής των προϊόντων από την Κύπρο και τον υπόλοιπο κόσμο, το κόστος μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη,και είναι απαραίτητη πρωτά η επικοινωνία με κάποιον εκπρόσωπο της Como.
Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται αλλαγές ούτε επιστροφές σε όλα τα αξεσουάρ.
 
Η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται δωρεάν !
Εξαιρούνται τα προϊόντα που έχετε αγοράσει με έκπτωση 50% και άνω (outlet),στα οποία υπάρχει χρέωση και για την 1η αλλαγή (αφορά τα έξοδα αποστολής) 5,00€ / αποστολή.
Για κάθε επόμενη αλλαγή στην ίδια παραγγελία, υπάρχει χρέωση (αφορά τα έξοδα αποστολής) 5,00€ / αποστολή.
 
ΕΣΩΡΟΥΧΑ
Τα περισσότερα προϊόντα μας είναι κατηγοριοποιημένα για αυστηρά προσωπική χρήση, και ως εκ τούτου δεν γίνονται σε όλα τα προϊόντα δεκτές οι επιστροφές Επίσης, δεν δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων που έχουν φορεθεί.
Προϊόντα / Συσκευασίες που δεν μπορούν να επιστραφούν:
- Όλα τα slip,string και brazilian έρχονται σε επαφή με ευαίσθητες περιοχές και γι αυτό το λόγο δεν γίνονται επιστροφές
 
- Πακέτα προϊόντων (πακέτα που περιέχουν πάνω από ένα κομμάτι) όπως κιλοτάκια, κάλτσες κ.λπ., θεωρούνται ΕΝΑ κομμάτι. Έτσι η συσκευασία θα πρέπει να μην έχει ανοιχτεί και δεν επιστρέφονται μέρη του πακέτου ή μεμονωμένα κομμάτια.
 
Σε περίπτωση αμφιβολίας σχετικά με την κατάσταση των επιστρεφόμενων προιόντων, η γνώμη του εξειδικευμένου προσωπικού της como θα σας βοηθήσει με την επιθεώρηση του αντικειμένου, προκειμένου να αποφεύγεται η καταχρηστική επιστροφή των προϊόντων που έχουν φθαρεί ή καταστραφεί.
ΜΑΓΙΟ
Είναι εφικτή η αλλαγή/επιστροφή των προϊόντων,εφόσον η συσκευασία είναι στην αρχική της κατάσταση, δεν έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια & το προϊόν να έιναι στην αρχική του κατάσταση.
Η αλλαγή μπορεί να πραγματοποιηθεί με τους ακόλουθους τρόπους:
Α. Στον χώρο σας ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ (χέρι με χέρι) με τον courier o οποίος θα σας παραδώσει το νέο νούμερο ή σχέδιο που επιθυμείτε.
Β. Να παραλάβετε κάνοντας ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ στο κοντινότερο κατάστημα courier της περιοχής σας.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Σε περίπτωση που ο πελάτης χρειαστεί να επιστρέψει το δέμα για δεύτερη συνεχόμενη φορά, θα υπάρχει χρέωση 5€ για τα έξοδα αποστολής (courier).
Όλα τα παπούτσια θα πρέπει να τα δοκιμάζετε σε μαλακή επιφάνεια, μέχρι να είστε σίγουροι ότι θέλετε να τα κρατήσετε. Τα παπούτσια θα πρέπει επιστρέφονται στην αρχική τους.
Επιστροφή χρημάτων 
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να αιτηθείτε επιστροφή του ποσού αγοράς. Ο αποστολέας αναλαμβάνει τα μεταφορικά με εταιρία της επιλογής του (χρέωση αποστολέα).Εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, θα εγκριθεί η αίτηση επιστροφής χρημάτων και θα σας καταθέσουμε την αξία του προϊόντος στο τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που θα παραλάβουμε το δέμα σας. Σε παραγγελίες που έχουν πληρωθεί μέσω Χρεωστικής/Πιστωτικής κάρτας ή Paypal η επιστροφή της αξίας των προιόντων γίνεται στον αντίστοιχο λογαριασμό. Σε αντίθετη περίπτωση που το προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, θα σας ενημερώσουμε για την αδυναμία επιστροφής χρημάτων και την επιστροφή του δέματος αυτού. Η επιστροφή χρημάτων αφορά της αξία των προιόντων. Οποιαδήποτε έξτρα χρέωση από υπηρεσίες της courier  δεν επιστρέφονται!
* Σε περίπτωση επιστροφής χωρίς ενημέρωση ή με χρέωση como, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.